Apple AirPort Extreme-basisstation

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple AirPort Extreme-basisstation op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

frans2 02-01-2014

had deze router gekocht omdat het bereik zou goed zou zijn in nieuwbouw huis met veel beton. Valt zwaar tegen buiten de kamer waar hij staat al bijna geen bereik meer. De esperia box van KPN was duidelijk beter (nu een ziggo en die is nog beroerder ..) Valt me erg tegen van apple, met de overige producten van apple juist wel tevreden.

Otterbert 25-05-2013

Na de firmware upgrade naar versie 7.6.3 verlies ik op alle draadloze toestellen de verbinding na verloop van tijd. Ook is de downloadsnelheid niet om over naar huis te schrijven. Downgraden van de software is een hele operatie en wordt niet ondersteund. Lees de verschillende fora er op na voordat je overgaat op de aanschaf van deze niet goedkope router.

Toon v d Rijdt 09-06-2012

Zeer kort bereik.
Als ik meer dan 10 mtr met mijn i pad naar buiten loop heb ik geen internet verbinding meer.
Een eminent van 40 euro is stukken beter.
Zeker geen aanrader.

Marc1- 05-07-2012

Het lijkt erop dat de router een defect heeft, aangezien deze routers het erg goed doen en met een groot bereik. Je hebt garantie, maak er gebruik van zou ik zeggen.

kamaron 30-05-2012

binnen 10 min alles aangesloten en perfect bereik, ideaal ding ....hopelijk blijf ik zo positief en schommelt deze niet op en neer met de up en downloadsnelheid zoals elke router hiervoor wel deed.
Heb m samen werkend met de airport express ideaal nu in het zonnetje perfect snel laptoppen in mijn tuin ;-)

Magnat505 18-04-2012

De router netjes uitgepakt en aangesloten, was al voorbereid op een lange en ellendige installatie, maar dit was alles behalve waar.
Stroom derin en aanzetten maar, het eerste wat ik moest doen was het wachtwoord instellen en de naam van het netwerk bepalen en klaar voor gebruik.

Direct daarna het bereik getest, ook dit was buitensporig goed, op de slaapkamers was met de vorige router 0-1 streepjes en deed het internet het nooit, nu met deze router hebben we zeer goed bereik en is het nog snel ook!.

Niks anders dan lof over deze router, de prijs was wat hoog voor een router, maar als je het dan tegen de kwaliteit houd was het het helemaal waard.

Svenwirtz 10-04-2012

een super apparaat gemakkelijk te installeren en een goed berijk! egt een super apparaat raad hem zeker iedereen aan!

Sjaakkoster 28-12-2011

Prima ding ! alleen printer aansluiten werkt zeer slecht,
ik heb 4 lazer printers van canon staan en ze werken allemaal niet met de extreme.

GerbenEshuis 19-12-2011

Na het drama met de Cisco E4200 was ik huiverig bij de aanschaf van een andere dure router. Echter toch de sprong gewaagd om deze "dure" Apple router aan te schaffen. Installatie was echter super eenvoudig en werkt uitstekend met de KPN modem.bereik is echt geweldig, waar de Cisco stuk liep is het ontvangst van de Apple uitstekend. Voor iedereen een aanrader